Kesäteatteri Krapilla 11.6.2016

Kesäteatteri Krapilla lauantaina 11.6.2016 klo 16.00 näytelmä Jäniksen vuosi.

Sitovat ilmoittautumiset s-postilla jhl.huvitmk@gmail.com 9.5. mennessä.

Jäsenhinta 13€/ ei jäsen 26€ maksetaan huvitoimikunnan tilille FI56 5092 0920 2635 87.

Liput saa noutaa kuittia vastaan JHL:n toimistolta Myllytie 13B (2. krs) ti 7.6. klo 18.00-18.30 välisenä aikana.

Tervetuloa!!!!

T: Huvitoimikunta

Jäniksen vuosi

Elämäänsä kyllästynyt ja turhautunut Kaarlo Vatanen (Juha Veijonen) törmää automatkallaan erityislaatuiseen jänikseen. Sinänsä ohimenevä tapahtuma johtaa Vatasen päätökseen heittää hyvästit entiselle elämälleen ja olla sillä kertaa palaamatta kotiin. Tästä alkaa hauska ja haikea seikkailu kohti yksinkertaisempaa olemassaoloa ja kosketusta kadonneeseen itseensä.

Arto Paasilinnan Jäniksen vuosi on jo käsite. Se on kaikkien road movie – komedioiden kantaäiti, suomalaisen itsenäisyyden- ja vapaudenkaipuun loistava timantti.

Ohjaus Milko Lehto

Käsikirjoituksen sovitus Esa LeskinenSami Keski- Vähälä, Kristian Smeds

Pääroolissa Juha Veijonen

Muissa rooleissa Seppo HalttunenAnna-Leena Sipilä, Johannes KorpijaakkoJari Hämäläinen ja Elina Varjomäki